Inga kommentarer?

Kan inte ni skriva kommentarer? Så jag har nåt att läsa med. :P


Måndagen var en heldag med pluggande. Satt verkligen hela dagen, fram tills inlämningen 18.00. Balkongendörren öppen för att få lite luft och lite underhållning till mycket uttråkad hund. Sen dans efter det, men huvudet var inte alls med.

"Did you put your head on backwards?"

Bra uttryck tycker jag. Hela denna veckan känns lite så. Tisdag fick jag ju se till att cadda lite och skriva ut testritningar. Sen ut och springa i fint väder med vovven vid lunch. Sen till IKEA med pappa! Mycket trevligt. Köpte säng till mig, parasoll till pappas nya uteplats och lyssnade på bra musik.



Idag har det blivit slutgiltiga justeringar och utprintande av ritningar och lämnat till mamma. Ser riktigt proffsiga ut ju! Sen tog Emi och jag en sväng på Knösö och hon fick massa glädjerus vid stranden och tog sin premiärsimtur. Det var en riktigt skön promenad, och man blir glad av Emis glädje. Men det regnade mycket när vi åkte hemifrån... så iklädd regnkläder och utan kamera befann jag mig i en underbart vacker vårskog med några tunna solstrålar och tunga vattendroppar.. Vilka bilder man hade kunnat ta!


Ni får dock nöja er med några bilder på badvovve tagna med mobilen, och en stor bild på Emis nytvättade bakdel. Idag blev det dusch med shamponering efter bus i saltvatten, sand och rullande i tång... och se vad lockig och blank päls man får då!

På eftermiddagen påbörjade jag mina grundformer till skoluppgiften. Kul att leka med gips, kände mig som 4år igen! Konen och pyramiden blev nog bra, men min boll blev oval och gipset tog slut till jag skulle göra kuben. Får göra nya en annan dag. Vad lär man sig av detta? ur landskapssynpunkt? hmm... den får man nog klura på.

Sen hela kvällen har jag haft hjälp av en kompis och en extra hund med att sätta upp spegeln i hallen, tavlor, gitarrer, gardinstången.... Känns hur skönt som helst! Bott här snart ett år och nu äntligen finns det lite saker på väggarna! Känns genast mycket mer hemtrevligt! Nu är det kaos här med alldeles för mycket möbler och ikeakartonger och högar med saker som ska sorteras, men det får bli en annan gång...

Träning:
Tisdag: 65 min löpning till och runt stan och via långö hem, i något lägre tempo än vanligt. Riktigt skönt att ta det lite lugnare, tänka sig bort och bara mala på. Precis som man inte skulle enligt Runner's! Men bättre det än inte alls. Känns bra att få lite distans i benen igen. Emi pinnade på bra, detta passet med, men var ordentligt trött sen hela eftermiddagen och kvällen.

Har verkligen inte hunnit gymma. Ska försöka göra det i morgon innan jag påbörjar nåt annat. Hoppas de har öppet lite vettiga tider, trots skärtorsdag.

Musik:
Måndagen var nog första musikfria dagen i mitt liv känns det som! Alltid lyssna eller spela musik annars känns det som. Jazz på dansen var den enda musiken tror jag.
Tisdagen på väg hem från IKEA lyssnade vi på gammal typ woodstockmusik, pappa och jag, och sjöng med för fullt. Säkert otroligt vackert! :P




Kommentarer
Postat av: Magnus

Personligen känns det tidigt att hoppa i vatten utomhus men Emi har uppenbarligen andra tankar...

Kram

2009-04-09 @ 18:59:03
URL: http://cmkbilder.blogspot.com
Postat av: Jättehemligt

Du ser jag har koll på din blogg oxå!, har tittat in några gånger o ser bra ut, vet att min e dåligt bloggat i men ska jobba på det :)



Ha det bra!

Mvh

2009-04-09 @ 20:39:41
Postat av: Karla

Det var ganska kallt i vattnet faktiskt. Bra ni har koll på mig! :D

2009-04-10 @ 23:14:42
URL: http://possibly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0