Nu har bilen sommardäck...





Nu är bilen nytvättad och har fått på sig sommardäcken. Tog en sväng med Karolina  och Emi till Johannishus. Karolina ritade, Emi rullade sig och jag tog hand om min bil.

Sen middag i solen på bänken på verandan, sen en sväng via Karlskrona brukshundsklubb på vägen hem för att lämna sätta upp ett papper. Där var vippen, A:et och balansen framme, så passade på att öva lite, och Emi gjorde det i full fart och jättesnyggt! Kanske skulle prova den där tävlingen i maj i alla fall! Om Emi inte får några busryck kan det ju gå bra... Hindrena kan hon ju. Karolina tror på oss i alla fall, hon säger hon ska va assisstent till oss när vi blir proffs, för alla proffs har assisstent! :P

...började dagen med en vacker, men alldeles för tidig promenad. Man blir bortskämd med sena tider i skolan, inte van vid att börja åtta längre... sen åt jag lunch och halvsov en stund på balkongen innan jag studsade upp och kom på att det var en perfekt dag att åka till johannishus!

Slutar dan med att försöka snacka tyska med en bekant på msn, det går väl sådär... Förstår det mesta, men skriver som en tja, jag vet inte. Han har jobbat med att tillverka möbler innan, nu gör han väskor och säljer. Lite oväntat. :P Denna var snygg tyckte jag. Jag hade gärna haft en röd väska i lack med matchande skor!



Dagens träning:
Tänkte gymma idag, men fick bli bära ner däck från vinden och byta däck som träning istället. Bättre än inget. Och för fint väder idag för att träna inomhus! Ingen träningsvärk idag, lite besviken faktiskt, men borde ändå inte springa två dagar i rad.

Dagens musik:
The Beatles i bilen. Takida till kvällen caddande.

Dagens recpet:
Smoothie med morot, banan och jordgubbar. Gott? Fråga mig i morgon, ska göra en nu!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0