Vacker kväll!



Vilken härlig kväll!!

Idag började fortsättningskursen i Agility som jag är hjälpinstruktör i, jättekul härliga människor och hundar. Tränade lite med Emi innan och gick en runda i skogen. Hon skötte sig förvånanrsvärt bra! Lite glädjerus och några gånger hon stod och valde om hon skulle lyda eller sticka. Men hindrerna tar hon bra och fullt fart är det som gäller!

Sen kvällsrunda hemma efter agilityn och inventering av området till nästa skoluppgift. Vacker kväll...

Nyss kom rummis+pojkvän+Emi in och la sig i en stor mysig hög i min säng helt plötsligt. Vad trevligt det är med sällskap!

Kommentarer
Postat av: Maria

Vilken kväll! Helt vindstilla på vattnet ju!



Förstår att det måste vara trevligt med lite sällskap och liv och rörelse i lägenheten...



Nu ska jag åka till Collbató (skolans hotellanläggning) ett par dagar. Man ska åka i träningskläder, det tycker jag låter spännande :)

Hörs om ett par dagar, ha det kanon!

2009-04-23 @ 07:26:26
URL: http://enolanningibarca.blogg.se/
Postat av: Magnus

Underbar bild på båten. Kontrasterna och färgen !!

2009-04-23 @ 08:22:27
URL: http://cmkbilder.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0