Wulffmorgenthaler



Denna fick jag av Hanna. Tack! Nu känns det mycket bättre inför dansen! :P

Övade på dansen igår, och det kändes riktigt bra! Kul! Det var ju bara det där med klädsel...att hitta en bra kjol och hotpants eller nåt... Hittade en kjol på indiska igår, en billig trikåkjol. Jag vet inte om den täcker mer än nån annan, men den var skönt, med rätt längd och den rör sig snyggt i turerna.


Träning:

Tisdag: Vi gick in till stan och traskade runt där. Inte van vid såna stadspass längre, blir helt slut. :P Sen massa dansträning på kvällen med först vanlig träningsdags, sen shim sham, sen uppvisningsslingan... Det fick räcka.

Onsdag: Springa 50 min. 30 min lugnt innan jag vaknade till liv, sen lite ruscher och hopp. Sprang tidigt på morgonen innan skolan. Fick två chockar när jag kom ut. Det var svinkallt och otroligt vackert!! Solen var låg men stark och det ångade om vattnet. Så tidigt på morgonen har jag Emi löss också. Nu var det faktiskt ett tag sen, men hon skötte sig jättebra. Fick några glädjerus, men var i närheten av mig och kom direkt när ajg ropade varje gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0