Konsert Mjölnareholmen

Castell Collection spelade på Mjölnareholmen igårkväll. Så mysigt! Kul att träffa Lindy-gänget igen. Det ska börjas i tid.... Två tvillingar fick följa med på båttur och konstert, och Frida hamnade hos mig en stund. Spännande. Spana in min fina 50-tals skruv jag fick till i luggen. :P


Dukat upp långbord för de som var intresserade. Maten såg jättegod ut, och massa ekologiska produkter.
Sen var det underbart perfekt lindy hop-musik. Tyvärr var underlaget något svårdansat....




Det är ett härligt band med go attityd, väldigt duktiga musiker. Jag gillar verkligen contrabasen och jazz-trummandet.....mmm! Mys! Till och med utedassen var mysiga...



Mer av sånt!

Nu ska jag jobba en vecka till en massa, sen går jag på höst-schemat och jobbar söndagar och måndagar. Det ska bli skönt!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Vilken fin bild på er! Vad fin du är i skruven, borde alltid ha den:)! Mysigt utedass, då har man verkligen lyckats! Kramar

2009-08-22 @ 10:50:44
URL: http://hannanonien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0