Juletider

Det händer så mycket i juletider när det kommer massa släkt och vänner från olika håll och man har en bra anledning att ses!


Jag och Emi har fått träffa Corda. Stora tjejen nu! Stor nog att jaga Emi och dra henne i svansen/öronen/nacken, tycker hon. Fast Emi är för snabb ännu...

Julafton började med spinningpass på cykeln hos mamma... Sen for jag och Emi runt lite och träffade så många som möjligt. :D


Bästisarna Emi och Malin har inte setts sen i sommar.


Tomtenissen Albin tycker Emi var stor, men vågar samtala med henne med en pall emellan.


Julafton på Bergåsa. Findukning på vuxenbordet, och minstingarna först på plats! En minisnögubbe fanns också.


Kvällen var lugnt och mysig. Olle visade fina bilder han tagit, oxh Max och jag byggde lego. Han säger att jag är jätteduktig på det. Om han bara visste hur mycket lego jag byggde när jag var liten...

Emi tassade runt och tittade och skötte sig fint. Leo sov så gott i sin spindelmannenpjamas i en soffa och Ingrid somnade i mitt knä framför teven senare. Mys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0