Snön kvarstår!


Jag har varit hemma väldigt lite på sistone. Massa skola, massa jobb, massa annat. Såhär vackert var det när jag var hemma och bytte kläder en av vändorna. Idag har jag SOVMORGON! Helt otroligt, har jag aldrig. Och vad gör jag då? Jo, jag vaknar och kommer på att jag inte suttit vid datorn på flera dagar och går upp coh sätter mig här. Så kan det gå...



I fredags så hängde vi med Isa och Ingrid. Massa mys och bus. Härligt! =)



I lördags morse var Emi och jag i Bastasjö och åkte längdskidor, innan jobbet och innan allt folk kom dit. Bilden är på parkeringen efteråt. Nog för att jag brukar göra mycket samtidigt, men hålla reda på skidor, stavar och hund räcker. Fota får bli en annan gång.



Patrik passade Emi heldag igår när jag jobbade, och fångade en bild på henne i snön (=överkycklig hund). Det var sol sen snöade det, sen var det uppehåll och sen snöade det mycket till... och lite till. Väldigt få vågade sig ut i snön och bort till restaurangen. När jag äntligen jobbat klart fick jag gräva en kvart plus ta hjälp av två förbipasserande för att få ut min bil från parkeringsplatsen!


Nu ska jag upp med skidorna igen och se om nån har spårat såhär en måndag.

Kommentarer
Postat av: Magnus

Underbara bilder du lägger upp.

Hundar och ungar i snön gör att man som "vuxen" inte kan låta bli att bli barn på nytt !

2009-12-21 @ 11:06:07
URL: http://cmkbilder.blogspot.com
Postat av: Karro

Åh! Lilla Emi. Ni vill komma upp och hälsa på ;-)

2009-12-21 @ 17:50:50
URL: http://korrre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0