Bodyfitness och Bodybuildning

Idag har jag kört ett riktigt hårt gympass. Det var längesen faktiskt. Jag har varit där senaste året typ och småtränat 1-2ggr i veckan, kört ganska lätt, mest för att inte tappa för mycket. Men idag var det skönt. Körde ett gammalt träningspass jag hittade på en lapp. Skönt att ta i ordentligt tills man är helt slut i kropp och huvud och inte orkar tänka eller cykla hem...

....men nu räcker det. Nu ska jag vila i morgon. Hehe. Eller man kanske skulle ta och satsa!?

Athletic fitness?
Isabella Györffy (vinnare i Luciapokalen, svensk tävling i athletic fitness)

Bodyfitness?
Stina Telhammer (SM-vinnare i Bodyfitness)

Bodybuilding?
Heather Armbrust (tävlande i Ms. olympia, internationell bodybuildingtävling)

....och nej, nu kommer det inga fina poser på mig i bikini! Det är inget för mig. Jag tränar för jag mår bra av det och tycker det är skönt. Bra sätt att tänka på nåt annat, nästan lite meditativt sådär. Min motivation skulle aldrig räcka till att tävla. :P



Kommentarer
Postat av: Karro

Bodybuilding!!! Haha, det röstar jag för ;-)

2009-07-13 @ 22:05:07
URL: http://korrre.blogg.se/
Postat av: Hanna

jag är glad om din motivation hindrar dig från att få en sån där kropp!

2009-07-17 @ 19:38:21
URL: http://hannanonien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0