I'm back on track!

Igår gav jag upp det där med att tejpa om min och sitta med handen i vädret och tycka synd om mig själv. Min hand verkar inte vara sämre idag än innan, men får se vad de säger när jag tar bort stygnet idag.

På morgonen sprang jag, körde ett core-pass hemma. Sen tvättade och plockade undan, svarade på mail och sånt och  färgade håret (samma färg). Yes!

...och åt hemmagjort chocolate chip coockie dough icecream som min brorsa skrivit ett hemligt meddelande i härom natten:


Började dagen idag med frukost, gitarrspel (!!) och sen läste ut Bitterfittan, den slutar bra, hon är full av hopp och envishet. Härligt!

Nu ska jag in till stan och göra ärenden åt brukshundsklubben, en sväng in på bibblan, plocka bort ett stygn, hämta ett halsband som varit på lagning.... sen handla mat i em. Sen redo för helg!

Kommentarer
Postat av: Karro

Oj! Själv stoppar jag handen i grillen och får bränn-blåsor (sån tur är har de inte spruckigt än, att få in gurk-saften i en blåsa är tortyr!)

2009-06-26 @ 15:17:10
URL: http://korrre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0