Divine

(telefonen ringer)
-Karla
-Hej detta är blablabla från Divine, jag söker Karla. (varför säger de alltid så när jag svarar med "Karla"?)
-Ja, det är jag.
-Vi håller på att lansera ett par nya damhipsters som vi undrar om du vill prova helt gratis.
-Nej, tack.
-Okej, tack så mycket.

Va, vad är det här!? En telefonförsäljare som inte tjatar!!!

Varför ringer det alltid försäljare som vill sälja trosor till mig? Inga andra. Står det i mitt personregister att jag vill ha hipsters utan sömmar!?

Skratt! Skulle se om det fanns nån hemsida till dessa tjatande. Hittade flera bloggar med missnöjda tjejer som tackat ja och sen inte blivit av med en prenumeration på damtrosor. Hittade också detta i en blogg:

Man får verkligen en hel del underhållande samtal när man jobbar som telefonförsäljare, och att vårat företagsnamn rimmar på Dubait gör inte det hela lättare.
"hej, jag ringer ifrån Divine"
"VAA, ringer du från Dubait!? "
Neej, DIVINE!"
"Jaha" "
Ja, jag ringer för att vi håller på att lansera ett par nya damhipsters och i och med detta delar vi ut "provapåpaket" till utvalda kvinnor. Alltså, jag vill bjuda dig på ett par." "
Vill du ge mig en DAMMTRASA!?
" Nej, damtrosa!"
"Jahaa... Neej sånt använder jag inte!
" Använder du inte trosor"
"Jo"
"Jamen ska jag inte skicka hem ett par till dig då så får du prova" 10 minuters velande från kunden i andra änden.
"Nej, tack, ska inget ha, jag är för gammalt för sånt!"
"Okej, då får jag tacka för mig (gå och döö, korv med bröd!)

Ungefär så ser de flesta konversationer ut, det är kul i början men när man suttit där i 3 timmar så börjar man ruttna, och tappa humöret. Och hur fan kan man va för gammal för trosor. Kan inte dom jävlarna bara beställa så jag får lön!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0