Kakel och skyfall!

Wow vilket skyfall det var inatt! Jag och Karolina skulle gå hem efter att ha ätit efterätt och tittat på hockey hos mamma. Var lite sådär lagom blöta om fötterna när himlen öppnade sig! Det bara vräkte ner! Sådär så man inte hör var man säger, och allt, ALLT, blir dyngsurt på 30sek. och jag hade 5 min kvar hem...Jag sprang, men WOW det var längesen jag var så totaldränkt. När jag skulle upp för galgamarksbacken och den var en regnskosgsflod typ, så gav jag upp att springa och ställde mig där i det höga ljudet, tunga dropparna och med fötterna simmandes i en sjö och gapskrattade!

Ganska kul avslutning på en trevlig kväll. Innan dess hann vi med mycket god middag i marokansk och vegetarisk style och vi har kaklat!! Tror ni på detta?


Karolina har bra kommentarer emellanåt, tex "Det är mer rakt än snett" (sa hon jättepositivt!).
Får se hur det ser ut efter fogmassa och tvätt... :P

Nu har jag läst alla kvällens bloggar. Maria kan det där med att blogga! Alltid något man gapskrattar åt, fina bilder, riktigt snygg layout på bilder och så.. och alltid nåt på gång så man blir riktigt nyfiken på fortsättningen! Spännande att se hur hon har det i Barcelona!

Fick mail av brorsan idag med bland annat denna bild, som han tog i Kuggeboda när vi var där häromhelgen.

Fotograf: Adrian Blum Fagerström

Nu har han börjat fota allt oftare åt BLT, så håll utkik under konsertbilder!

Sovdags!

Kommentarer
Postat av: sabina

va roligt du har hittat hit:) mysig blogg!

2009-05-09 @ 11:44:52
URL: http://nyttigabloggen.blogg.se/
Postat av: T

Nice bild ! :)

2009-05-10 @ 15:11:30
Postat av: sabina

ser jättefint ut

2009-05-11 @ 12:10:33
URL: http://nyttigabloggen.blogg.se/
Postat av: Maria

Vad fint det blev! :)

2009-05-12 @ 19:14:13
URL: http://enolanningibarca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0