USA is comming!

Pratade just med pappa. Hans fru fyller jämnt nästa lördag, och fick precis reda på att mina bonussystrar som bor i usa (Los Angeles och Boston) kommer med sina familjer på måndag, resp tisdag! och farbror och hans fru  som bor i Las Vegas kommer på onsdag!


Ingrid, fotograf: Adrian Blum Fagerström (brorsan)

Ingrid är den gladast och goaste ungen jag träffat. Hon bara glad och nyfiken och skrattar och ler. =)

Tur det var denna veckan vi hade alla redovisningar, nästa vecka är det nästan bara självstudier. Kom just hem från jobbet, lyckades byta bort lite jobbdagar nästa vecka med.

Litteraturseminariet idag gick bra, fast hann ta en bra runda på västra mark med vovven, men inget annat. Hann inte äta, inte sminka mig ordentligt... Attans. Fast slutade tidigt. Skönt. Nu snart sova. Upp tidigt i morgon och redovisa!

Kommentarer
Postat av: Karro

OJ! Det blir full rulle för dig nästa vecka. Och när du har partajat klart är jag Galgamarksbo, spännande!

2009-05-07 @ 22:56:29
URL: http://korrre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0