Beachvolleyboll!


Äntligen en bild från dansens dag! Hittade den på hamboringens hemsida, av alla ställen. Detta är precis i början av dansen, innan vi fått upp farten. Jag och Viktor är längst till vänster, sen Camilla och Jan, Jenny och Pontus.

Sitter med fötterna i min tvättbalja. De är lite ledsna från helgens bravader, med flera timmars dans, lite beachvolleyboll och en lång, stressig dag på jobbet igår och löptur i morse. Hittade lite fina blåmärken på smalbenen och vaderna med, resultat från en danskväll med 150pers som dansar 3 olika sorters danser, ibland samtidigt (=trångt och rörigt).




Tittade på semifinaler och final igår i beachvolleyboll på långö igår. Fint väder och bra spel och trevligt folk. Hann med att öva lite och även spela en lagom seriös match i pausen. Hade man tröttnat på det kunde man titta på nån form av kajaksport med bollar och mål. Det såg kul ut, men blött. :P

Har varit i skolan alldeles för tidigt idag (8-11), fick ut terminens siste uppgift som involverar båda kurserna vi har nu. Det verkar som en ganska kul uppgift faktiskt. Men vi ska presentera vår "bärande idé" redan på onsdag. Bäst man sätter igång...typ genom att gå hem och försöka spela gitarr.. hrm.. Lät inte jättebra dock, för jag har lånat ut min stämapparat.

Igår var det sommar på jobbet. Massa folk på uteserveringen och därför också ett helt annat tempo. Vi brukar ha fullt annars med, och stressigt och så. Men vi brukar ändå hinna med. Igår gjorde vi inte det. Det känns inte kul, man vill ju ha nöjda gäster. Det mår alla bra av. Men jag gjorde verkligen mitt bästa. Fördelen är att tiden går väldigt fort. Fem timmar igår bara flög iväg som om det vore en timme.. Hoppas det är lite lugnare idag ändå.

Nu ska jag släppa ut mina fötter och äta lunch innan jag tar fram pennor och skisspapper!

Kommentarer
Postat av: Maria

UNDERBART med beachvolley! Ska vi spela lite i sommar?

2009-05-12 @ 19:16:24
URL: http://enolanningibarca.blogg.se/
Postat av: Karla

Jaaa!! KLart vi ska!

2009-05-13 @ 07:23:22
URL: http://possibly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0