Lovade ju lite bilder...

..från genomgången. Fick ingen bra bild på min modell, men såhär blev planchen! Den var de mycket nöjda med (allt fanns med, tydliga ledord, förklarande text utan att vara för mycket osv. Mina skalgubbar skrattade också åt och tyckte de var fina (mina ståltrådgubbar i modellen.) Modellen tyckte de inte var riktigt rättvis mot kullarna. Men jag är nöjd, som sagt, jag har ju sommarlov! och inga tentor eller omtentor!

Nedan kommer några andras arbeten.

1. Gillar skalgubbarna i sektionen! Så enkla men ändå fulla av liv!
2. "Exemplarisk planch"  enligt lärarinnan på bilden (vi hade 2 arkitekter och en landskapsarkitekt på genomgången)
3. Ett av de får urbara förslagen. Definitivt snyggaste modellen. Inte en tiondels millimeter var fel på nåt sätt.
4. Modell med massa krimskram föreställande mysträdgård och lärande lekplats.



Kommentarer
Postat av: Hanna

Vad fin planchen blev! Gillar den sista modellen, vems är den?

2009-05-31 @ 00:00:10
URL: http://hannanonien.blogg.se/
Postat av: Karla

Den sista är Sandras. :D

2009-05-31 @ 09:43:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0