Jag har inte glömt er!

Här händer så mycket så jag vet inte var jag ska börja eller sluta eller göra.

Jag jobbar, pluggar, dansar och sen försöker jag träffa min Patrik och lite vänner emellanåt och sen var det ju det här med flytten. Jag har flyttat det mesta. Har nog en bil eller två med saker kvar, samt städning. Blä!

Men har hittat en lucka i mitt schema, så tisdag em/kväll, då kör vi! :D

Och jag lägger alltid upp bilder när jag bloggar....men nu liggar alla mina bilder kvar på kameran sen ett virus krashade min dator. Jag är jätteglad över att ha dator och internet hemma, men vågar inte lägga in några av mina gamla filer nu (jag hade allt på backup på en bärbar hårddisk), då viruet verkar ligga i alla filerna. Min kusin ska titta på det först.

Hemtentan är inne nu, så då kan jag klara mig utan datorn....sen ska ni få se massa bilder. :D

Kram på er. =)

Kommentarer
Postat av: Maria

Nyfiken på att se din nya lägenhet ;) Hoppas vi kan ses snart, men ta den tid du behöver så du inte stressar ihjäl dig! Hörs när det lugnat sig. KRAMAR

2009-11-09 @ 10:38:40
URL: http://majjamus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0