Mobilbilder

Har ominstallerat hela min mobil, gjorde backup på den innan och fick in bilderna i datorn. Här kommer ett smakprov.


Mycket hundbilder:


Emi och Benny badar i Oktober i Västra mark, Emi hittat skön sovställning i dörren, Emi vilar på sofflocket när vi flyttar, Emi gillar att sova över hela Martins knä, Alice hemma och Maria och Crille, besök hos den stora suggan i wämöparken...

Bilder man tar under hundpromenader:


Morgonbild, eftermiddagsbilder, väldigt mycket högvatten!

Hemmikring:

En före detta glad pumpa, vi får en julgran på gården, grannkatten på väg hem till balkongen övanför via min uteplats.

Lite annat:

En för 15 kornor, två för 35 kronor. Willys har alltid bra erbjudanden!


En sån här vill jag ha!!


Dessa fick jag. Vackra blommor blir man glad av!

Nu har jag julpyntat pch bloggat klart. Ska se om jag får nån fart på Patrik och Emi nu så vi kan gå en runda innan thanksgivingmiddagen ikväll. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0