Underbara Tallholmen

Nu var det ett tag sen. Har haft fullt upp med plugg och en ledig Patrik och försöka vila bort förkylning (vilket jag är kass på).

Fredag plockades Emis stygn. Tacktacktack till Blekinge smådjursklinik. Jag har varit hos många vetrinärer, men där är de så gulliga, duktiga, omtänksamma, lugn och ro och ordning och reda. De vet vad det gör. :D

Efter blev det frukost på tallholmen, badplatsen där jag alltid var när jag var liten. Inte så nyttig frukost, men mycket god!




I veckan har jag köpt nya kläder. Gick runt hela stan en dag, och hittade INGET jag gillar. Gillar inte alls modet. Dagen efter sprang jag in på Åhlens. Och provade lite, och hittade massa skoj. Var nog på randigt humör.. Sköna mjuka, långa tröjor = mys!






Hängt med en massa trevligt folk i veckan. Spontana luncher och middagar. SKönt att inte jobba om kävllarna! Mycket uppskattat med promenadsällskap inte bara en, utan två gånger.. En Maria och en vacker bebismage. :D


Träning vecka 38:
Måndag: armhävningar 20-25-15-15-25 +mage
Tisdag: Promenad med Maria
Onsdag: 3h dans + armhävningar 20-30-20-20-30 +mage
Torsdag: Promanad med Maria
Fredag: Vila +jobb 6h
Lördag: springa 10x backe (+upp och nervarv) armhävningar 21-25-21-21-32, paddla kajak
Söndag: jobb 11h

Jag vill inte vara förkyld! Idag gav jag upp, den kan dra åt skogen nånstans. För nu vill jag springa! Första passet enligt Tommys föreskrivningar (10x backe, 2 ggr/vecka, 10 veckor se tidigare inlägg). Kändes väldigt enkelt. Till skillnad från armävningarna. Blä! :P





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0