Somna inte osams med dig själv.


Vacker morgonpromenad kring och i wämöparken innan jobbet i söndags:




Nu tror jag jag börjar bli frisk. Efter förre inlägget (lördags) då jag skrev jag sprungit, blev jag givetvis jätteförkyld igen. Men nu tror jag att jag är tillbaka på riktigt. Hoppas det.

Har dansat två dagar i rad och fortsatt med mina armhävningar, och det känns bra. Jättekul med massa dans igen!
Förhoppningvis blir det simning i morgon, och gym på fredag om förkyldningen inte kommer tillbaka och retas med mig. Lovar jag ska köra lugnt. :D

Idag har jag lyssnat på Winnerbäcks nya skiva (därav titeln på inlägget, en rad ut "fribiljett mot himlen"). Lite annat sound. Inte helt säker om jag gillar den ännu, men trevligt med variation i min playlist.

Några andra musiktips?

Kommentarer
Postat av: Karro

Ja just det, mina armhävningar har jag glömt bort! Så går det när du inte uppdaterar varje dag ;-)

2009-09-23 @ 22:43:25
URL: http://korrre.blogg.se/
Postat av: Karla

Får bli bättre på uppdateringar!

2009-09-23 @ 23:26:15
URL: http://possibly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0