Kloklippning

När Emi kastrerades passade de på att klippa hennes klor jättekorta och fina medan hon var sövd. Det är omtanke och god service! :P Men nu var de långa och dags igen. Hon brukar alltid få nåt gott efter, och nu var leverpastejförpackningen så gott som tom (jag brukar inte slicka den ren...). Spännande!




Dags att presentera:

Träning vecka 39:
Måndag: jobba 17-22, armhävningar 25-29-25-25-38
Tisdag: Lindy hop 1½h Lindy
Onsdag: Lindy hop 1½h + Bugg 1½h + armhävningar 29-33-29-29-40 + lite mage
Torsdag: Springa/gå 30min + springa 10xbacke + simma (mest socialt, men även 2x 10 längder)
Fredag: Styrketräna 1h (rygg, axlar, mage)
Lördag: Vila
Söndag: jobba 11-22, springa 10xbacke + armhävningar test 2: 36st

Ska börja på vecka 5 i armhävningsprogrammet, och då ska man göra ett nytt test för att palcera sig i rätt column. 36 gjorde jag...löjligt!!! måste varit trött från jobbet! Jag gjorde ju 40 i onsdags, EFTER 4 set innan!

Nu har jag skaffat funberat. Så där kan man följa min träning, om nån mot förmodan inte skulle kunna hålla sig till slutet av veckan för att läsa...

http://www.funbeat.se/person/overview.aspx?PersonID=180238


Omröstning: Är jag träningsberoende? :P
http://www.dn.se/livsstil/halsa/traningsberoende-svart-hantera-gym-1.958945



Kommentarer
Postat av: Karro

Haha, Emi är så söt! Nu laddar jag för Hollywoodfruarna!

2009-09-28 @ 17:59:23
URL: http://korrre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0