Söndag och pluggvecka

Söndagen var kanon. Lördag plugg, middag hos mamma, sen fest på Björkholmen. Jag, Patrik och Emi sov hos mamma. Lyxig söndagsfrukost, sen lång cykeltur (3mil), sola lite på em på min uteplats. Sen genrep inför dansens dag. Patrik lagade mat på kvällen!




Härligt citat från en vän om min mamma: "Är hon också SÅN?" (sån som tycker att det hör till vardagen att springa uppför bryggarberget flera gånger i rad? eller prioritera spinning en fredagkväll? eller sån kan tycka att det är fullkomligt normalt att ha en spinningcykel i vardagsrummet? eller vaddå sån?)



Gissa vad detta är? Det är vad jag hade på mig i söndags på uteplatsen..... Jo, en bikini!


Vacker kväll hos Patrik...


Resten av veckan har varit plugg, plugg, jobb, plugg, plugg, plugg, suck....



Men idag Kalmar och jobbintervju med två mycket trevliga personer på Kalmars kommunledningskontor, och det verkar mycket  lovande. Och hemma slår vackra tulpaner ut!




Kommentarer
Postat av: Hanna

Ser fint ut det där, bikini, jobbintervju och tulpaner. Inte fy skam! Hoppas du får jobbet, men det är klart att du får!

2010-04-28 @ 22:53:52
URL: http://hannanonien.blogg.se/
Postat av: Hanna

eller som Johan uttryckte det när vi såg din mamma springa i turbofart, Jaja äpplet faller väl inte långt från trädet... Haha

2010-04-28 @ 22:55:32
URL: http://hannanonien.blogg.se/
Postat av: Karla

Hahaha... Klockren kommentar, tänker ofta på den! =)

2010-04-29 @ 08:47:04
URL: http://possibly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0