Grease i Kalmar

Mycket Nöje i Kalmar spelar Grease i sommar. Sista veckan och fullsatt i god tid innan. Så underbart att sitta ute under träden i bastionen.


Grabbarna sprang runt och flirtade med alla innan. Här skulle jag smygfota och kom på mig och posade så fint. =)


T-birds. "Tell me more!"


Pink ladies. "Tell me more!"


Grease lightning! Inte ofta man ser så många killar dansa och sjunga samtidigt!


Massa dans, med olika dansstilar, kast och hopp och lyft. Häftigt!


Hahahaha! Frenchy's "Ängel" kom flygande/rullande/farande/dansande på segway. Galet kul! Hur kommer man ens på ideen att  dansa på en segway? Det gick hur bra som helst by the way..


Jätteduktiga allihopa. Så mycket glädje och energi, de studsar runt och det bara strålar om dem! Rollistan här.

Wow så bra! Massa massa sång och dans och skratt och massa som hände hela tiden.

Bra platser fick jag och Maria också, och det regnade bara totalt 10min. =)


You are the one that I want:
http://www.youtube.com/watch?v=zHFbhhi_XVc&feature=related

Kommentarer
Postat av: Maria

Åå vad bra det var! Jag skulle vilja se det om och om och om igen! :) Härligt med sådana grejer som man blir så otroligt glad av! Kramar

2010-08-12 @ 21:22:33
Postat av: Karla

Riktigt bra!! Så glad vi gick dit. =)

2010-08-16 @ 10:20:59
URL: http://possibly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0