Eveline!

Idag har vi fått äran att träffa Eveline!

En amerikansk medborgare till i Inga Lills släkt. Inga Lills ena dotter med familj är i Sverige och på besök (Boston annars).


Världen är väldigt spännande. Mycket att titta på! (Fotograf: Thomas)


Tryggt hos pappa.


Emi fick massa kel av de stora tjejerna!


Idag har det varit kanonväder. Sol och nån plusgrad och det börjar låta som vår när det droppar överallt och nån fågel som kvittrar!


Patrik och jag gick en lunchrunda i solskenet med Emi och Aragon. Så skönt!

...och de är lika fåniga som alltid! (Fotograf: Patrik)

Kommentarer
Postat av: Karro

oj, jag kände inte igen dig på det första kortet, för visst är det du? Dina altan-stolar ser lite ensamma och övergivna ut...

2010-02-06 @ 11:28:54
Postat av: Karla

Javisst är det jag! Så snart de blir lite varmare ska jag sopa fint och sätta fram tofflor och filtar till folk sen blir det utemiddagar här från och med mars! :D

2010-02-06 @ 22:36:18
URL: http://possibly.blogg.se/
Postat av: Karro

Haha, precis som alla trendiga caféer på östermalm! Kanelbullar och varm choklad får vi ta någon av de första ute-tillfällena!

2010-02-07 @ 23:35:56
Postat av: Hanna

Låter bra med utemiddagar och filtar och kanelbullar:)

2010-02-09 @ 00:26:40
URL: http://hannanonien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0