Snöstorm!

Måndag ingen bra dag. Leka med lera, även så kallat volymstudier i skolan. Men sen bara stress och ingen koll. Genomgång av pinnhus och lerhus 16-17 och jobba 17-22. Hur går det ihop? Inte alls!


Skulle vara flera olika volymer och både geometriska och organiska former.



Tisdag började dumt, men bra man har vänner som tar initiativ till trerätters lyxlunch och fin solig promenad Nu har det vänt!


Danskurserna började igårkväll... Ritkigt skoj! Denna terminen går jag nybörjarkurs i lindyhop för att lära mig föra (dansa kille). Det var svårare än jag trodde, men samtidigt riktigt kul när man inse att man får bestämma och man inser hur lätt det är att föra när man gör rätt. Sen efter det var det friträning med tjejsteg och underbara dansvänner.

Idag har det varit info om utlandsstudier och jag är alldeles förvirrad och det är snöstorm ute. Fast det gör inget. Jag har varma kläder och glad hund. =) Och det är lindyhop på svårare nivå ikväll!

Och jag fick tillbaka tentan.. maxpoäng! Yes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0