Valborg i Lund

Valborg firades i Lund med min fina fina vänner från gymnasiet!

Träffades vid halv elva, och då öste regnet ner. Vi tog skydd på espressohouse i väntan på bättre tider. Sen bar det av mot stadsparken. Där var det redan massa massa folk och vi hittade en bra plats i kanten. Och alla vänner började plocka fram smarta saker som sopsäcker att ha på marken och filtar över, och goda saker som tunnbrödsrullar med rostbiff, potatissallad, majschips....osv. Senare champange och jordgubbar. LyX!

På kvällen drog vi till Klosterängen på en fest, via ett pizzastop i Delphi. Förutom att Patrik skulle varit med, så kan jag inte tänka mig ett bättre sätt att fira Valborg på! Härligt att få umgås med sina bästa vänner, och kunna göra det på ett lugnt och mysigt sätt och kunna med Emi, och huskysarna...



Espressohouse. Förmiddagsfika. Euan och jag och hundarna har ett eget bord. Emi tar en förmiddagslur och laddar inför en heldag i parken.


Stadsparken.



Bara mysigt, kul och härligt!


Maria och Jag och Emi. Fotograf: Ida.


Olle och Maria.


Ida och Tesse.


Argos och Mharia.


Weeee... Ida fotografen här.



Lördagsbrunch och sen bara bra musik och mys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0