Malmö


Mys med lillebror och mamma


Hittat massa hundrastgårdar under mina promenader! Denna är rund och grusad, känns som en cirkusmanege! Den andra i närheten är gräs/lera men också rund. Det finns en miniliten vid möllan, en liten till mitt i nån vägkorsning och en vid pildammsparken... Man kanske skulle ta med Karlskrona kommun på en guidetur?


Teaterhögskolans entré.


Hus man blir glad av..



Adi's och Tonja's pensionat? De borde öppna ett. Bra service:

Goda middagar, lyxiga frukostar och hundvakt!

Denna helgen har vi gått kurs i Malmö, och sen firat Patrik på Big Bowl och t.g.i. Friday's
Riktigt kul! =)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Kanonfint hus, gillar alla färgerna!

2010-11-24 @ 22:25:54
URL: http://hannanonien.blogg.se/
Postat av: Hanna

hmmm... här blev det en övertändning i kommentarsfältet. Nog för att jag gillade det, men hej, lugna ner mig lite:)

2010-11-24 @ 22:26:55
URL: http://hannanonien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0