Bättre sent än aldrig

Idag nu nyss har jag lämnat in jobbigaste skoluppgiften på länge. jag är bara trött och omotiverad. Vi får se om jag får komplettera, men då har jag iaf nåt att bygga på.

Jag har haft fullt upp med skolarbete, varit i Norrköping med skolan, hoppat in och jobbat för folk är sjuka och bortresta och lägenheten känns som ett kaos. Fast tror att det är min hjärna som är kaos istället, och att plocka och sortera i lägenheten är ett sätt att sortera även i hjärnan.

Fast nu ska jag inte börjat med några projekt, nu är jag trött i huvudet och kroppen men pulsen är hög. Speedad. Kan inte tagga ner. Måste tagga ner, i em seminarium, sen direkt till jobbet. Igår 11 timmar, idag 6 timmar, i morgon 9 timmar. Sen ledig hela veckan. jag ska göra allt! Bara så ni vet. =)

Nu kommer lite bilder från när jag och mamma var i Sthlm. Medan mamma jobbade var jag och Anna på Skansen, på stan och på x antal caféer.


Börjar med skansen:

Morgontrötta

Väl gömt lodjur (här mycket zoomat)

Älg som tuggar och glor

Busiga fjolårsungar

Björnarna har bästa utsikten i Sthlm tror jag nästan?

På fredag kommer Anna ner!

Heidi, Annas fågel

vi sov över där både mamma och jag i ettan med Anna och Heidi (Amir var i Norge). så mysigt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0