Mindre effektiv pluggkväll

Igårkväll fin solnedgång hemma:



Dåligt idag:
Jag är ineffektiv och ganska tråkig som person när jag är hungrig.
Sur på Agneta som med kort varsel lägger upp schema med redovisning på min skidsemester.
Icas äppelcookies är inte goda. Duger knappt till att tröstäta.
Vi är bättre på att snacka än att plugga.




Bra idag:
Ljudbok och morgonpromenad. Lyssnar på "Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann". Gillar språket och uppläsaren! Rolig story med.
Möte på banken. Bytt till bra bank. Sett över alla konton och sparanden. Vuxenpoäng!
Plugg em hos Hanna. Hängde kvar sen. Kvällspromenad med fika på bänk vid vattnet. Lycklig Emi. Lycklig mops. Vega har skrattat massa idag. Nu sover Emi, Benny och Vega. Vi andra sitter vid våra datorer och det är tyst i huset. Det är något särskilt med hus och höst och myskvällar.. (är kvar hos Hanna ännu)



Nu ska jag ta och skriva ihop nåt!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Fast att snacka är väl bra:)

2010-10-13 @ 23:13:22
URL: http://hannanonien.blogg.se/
Postat av: Karla

Snacka är jättebra! =)

2010-10-14 @ 09:13:20
URL: http://possibly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0