Två dagar i Linköping!



Torsdag och Fredag i Linköping. Mamma och jag tog tåg upp. Pluggade lite tyska inför Hamburgresan och vi caddade lite. Väl på plats var det lunch i solen och det kändes verkligen som sommar. Massa grönt och vi satt på uteservering och svettades. Sen massa tid i sportaffärer och tittade/provade och köpte lite kläder och skor. Torsdag kväll underbart god och trevlig middag hos Maria och Olle innan konserten med Joan Baez! Underbart kul att få se henne live!

Fredag morgon lång springrunda med mamma (ca17km). Vi hann se både skog, industri, ariktektur och strandstråk. Lyxbranch och sen en sväng på stan ännu en dag med med sportaffärer och Maria samt god lunch i solen. Nice. Jag gillar sånt här. Hem em och spelkväll hos Arvid och Emilia. Åh vad jag gillar att vara ledig!




Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh karla, nu var det alldeles för länge sen jag kollade in här! Har ju hänt massor! Hade velat följt med till hamburg o den konserten hade jag inte bangat för heller! O så har du sprungit ytterligare ett lopp, duktiga du! Kramar

2011-05-17 @ 13:38:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0