Jag vill ha....

Det är så mycket jag vill ha! Men jag är student och fyller inte år förrän maj. Och det jag vill ha är ändå för dyrt. Önskar ibland att jag pluggat klart och hade ett riktigt heltidsjobb!



Önskelista:

Racer cykel med tillbehör, inte valt modell ännu... (aaaaa jag kommer bli ruinerad!)




Smartphone, Xperia Active (den håller för mitt liv, vattentät och stöttålig)




Salomon Speedcross GTX (lättviktslöparskor med Gore-tex för grepp i terräng och snö)




Ett par coola kängor som piffar upp hösten/vintern/våren lite... (nu när jag inte lägger pengar på coola moderna vardagskläder)








Sen behöver ju min bil lagas litegranna här och där också...

nynnar.. "O Lord won't you buy me a Mercedes Benz.." :P (Janis Joplin)


(klicka på bilderna för att komma till källan)

Kommentarer
Postat av: Håkis

Vad är problemet, ruinera putte i stället. Han tjänar mer än tillräckligt ändå. Lycka till / Håkis

2011-08-31 @ 13:07:19
Postat av: Karla Blum Fagerström

Hahaha. Ska jobba på det. :P

2011-08-31 @ 18:50:34
URL: http://possibly.blogg.se/
Postat av: Maria

SNYGGA kängor!!

2011-09-02 @ 13:50:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0