God jul och massa granar!



God jul alla mina kära vänner! Denna julen har firats gånger fyra! Något stressigare än vanligt, men dock väldigt väldigt mysigt, roligt och trevligt!


Första granen är från lilljulafton hos pappa, med en riktigt amerikansk gran med färgade och blinkade lampor. Massa glada barn överallt med nya leksaker och vi åt god hemmagjord pizza.
Andra granen är från lilljulafton med några vänner på Hästö. Lite julmat, mycket sång och mycket skratt. Dessa häftiga moderna miljövänliga människor har LED-lampor i granen. Det ni!
Tredje granen är från julafton hos mamma. Den har en spännande story för sig, den kommer senare. Jag och Adi och Patrik som klätt den iaf! Så roligt att träffa kusinerna igen. God mat och väldigt intressanta samtalsämnen.
Fjärde granen är från juldagen i Åhus. Den är jämn och fin (och tappar inga barr alls). Den kan även förvaras ihopfälld på vinden. Mycket smidigt. Julfirande i Åhus var mysigt och trevligt!


I år fick jag verkligen massa fina saker som jag vet att jag kommer att använda! (träningsbyxor, tekanna, bok om Kuba, och såna bra saker!) Tack tack för alla fina presenter!
Trackback
RSS 2.0