Matlagsbokens releasefest!

Grattis till er fina bok!



(klicka på de små bilderna för att få se större)



(klicka på de små bilderna för att få se större)



Boken heter "Recept för ett matlag - 17 kvinnors recept på vänskap" och finns att köpa hos någon av dem i matlaget, av mig eller på restaurangen Nya Skafferiet i rådhusbacken i Karlskrona.

I fredags var det press-release och BLT, Sydöstran och Sveriges radio var där. Klippet från radio finns att höra på denna länk:
http://sverigesradio.se/sida/sandningsarkiv.aspx?programid=63&play=3638001&playtype=S%C3%A4ndning&t=355

Festen var kanon! Det var spöregn och storm men helt underbar stämning, supergod mat, så himla kul att träffa folk! Många av de på festen har jag hört väldigt mycket om och några av dem har jag träffat jättemycket under min uppväxt men inte träffat på massa massa år. Jag hade med mig Patrik och Karolina, som nog så väl fått följa denna bokens utveckling. Mappi försökte utse Karolina som lekledare och vi körde sten, sax, påse och andra roliga handlekar. Lilla Ingrid var på partyhumör och lekte med ballonger, glitter och dansade och skrattade. Suzanne spelade Joe Turner, and I love it! Det blev till och med dans där framåt slutet!



Trackback
RSS 2.0