Inget kul att blogga om.


This is me. Något sliten. Men nu vet ni att jag lever, och inte glömt er.


Igår var jag uppe klockan 7 och försökte jag åka skidor på isen i Bastasjö, men den knakade så jag vågade inte. Sen iväg på en sedan länge planerad arkitektturrunda som avslutades med att somna i brorsans hörnsoffa i Malmö. Hemåt imorse. Plugg i bilen, plugg i soffan, plugga hemma, agility för att hunden ska få göra nåt kul ändå... plugga några timmar till, jobba tills nu, äta tråkig onyttig pizza som blivit över på jobbet. Nu tillbaka till att plugga. Tråkigt.

Jag vill inte plugga. Jag vill åka skidor, springa, cykla, träna, spela gitarr, gå långa promenader, fotografera, sy eller vad som helst. Och det stör mig att Patrik använder dyrbar ledig tid till tevespel. HALLÅ. Väx upp. Träna nåt istället... Fast då hade jag väl blivit sur för jag var avis. Nä, idag är jag inte lätt. Denna veckan har jag tränat för lite. Då blir jag sur. Och det gör mig nervös inför vasaloppet.

I'll be back! I morgon inlämning, sen servera och vara trevlig mot över 30 söta par som firar alla hjärtans dag. Tisdag seminarium. Onsdag inlämning. På torsdag ska jag leva!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Tvspel... Know the feeling! Förstår inte heller det där alls. Du är duktig du, som kämpar på och fixar. Snart torsdag! Kram

2011-02-14 @ 09:57:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0