Följ mig på vasaloppet öppet spår!

Jag gör matlåda, packar och vallar skidor idag. Ikväll bär det av mot mora! 20.38 går tåget... Hemma igen måndag 17.15! Man kan följa mitt lopp på olika sätt:


SMS: tjänst:
http://www.vasaloppet.se/wps/wcm/connect/se/vasaloppet/start/loppen/sms_tjanst/


App till iPhone:
"Du kan följa samtliga deltagare i Vasaloppet och Öppet Spår grafiskt på en interaktiv och zoombar karta. Titta på ställningen för valfri tidpunkt och se direkt var i spåret någon blev omkörd. Klicka på en deltagare eller kontroll för att se detaljdata och tabeller. Sök deltagare direkt från Vasaloppets server på namn och/eller startnummer."


Mitt vasaID/startnummer: 4101


Ha inte för höga förväntningar på mig, men jag ska göra mitt absolut bästa för att komma hela vägen fram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0