Vilken träningsvecka!

Tror aldrig jag tränat så mycket och så olika saker på så få dagar!

Lämnade in skoluppgift på måndag, sen drog jag till jobbet. Sen tränatränaträna!

Tisdag fm: Löpning 45min
Tisdag em: BodyCombat 55min, Zumba 55min
Tisdag kväll: Lindyhop 90min

Onsdag fm: Simma 2,5km 70min
Onsdag kväll: Bugg 90min

Torsdag em: Skidor 33min (gav upp pga allt skräp i spåren)
Torsdag kväll: Pump 30min, Core 30min, Puls-spinning 30min

Fredag: Styrketräna 50min

Lördag fm: Cykla liten runda
Lördag em: Skidor 70min (på snö)


Söndag....? Sooooova, sen jobba.


Hade sån abstinens från tränigen efter en plugghelg, och sen är det sista hårda veckan innan vasaloppet. Nästa vecka blir lugn. Nu är det bara pyttelite kvar en vecka kvar innan jag ska åka. Galet!! och fascinerande att kroppen är med och inte klagar... och att jag mår så bra! Så himla härligt det är att träna! tänk om man hade såhär mycket tid till träning alltid.

Nästa vecka får jag ta igen kvalitetstid med sambon och vovven och plugga mer än jag gjort denna veckan.. fast sen ska jag ju packa och valla skidor med! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0