Lunchbloggning!

Jag ska aldrig säga att det inte händer något i Lessebo!

Inom loppet av 3 veckor har det varit två allvarliga utsläpp inom 500m från mitt kontor såväl som frågn stugan jag hyr. I mitten av juni var det gasutsläpp från bruket. Igår kväll var det oljeutsläpp vis småbåtshamnen som är bara 100m från där jag bor typ. Återigen är poliser, räddningstjänst, radio, teve, tidning på plats.


(mina bilder från 10min sen)
Oljeutsläpp vid småbåtshamnen och badplats, än så länge oklar anledning och läckan ej identifierad! Fortsättning följer..



(bilder från www.smp.se)
Höst i förtid? Såhär glada blev bladen på andra sidan bruket av utsläppet från svaveldioxid. Tur det blåste från samhället och inte mot samhället!





Kommentarer
Postat av: Karla

http://www.smp.se/nyheter/lessebo/utslapp-fortsatter-att-forbrylla(2846028).gm#articleimage-popup

2011-07-04 @ 14:16:36
URL: http://possibly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0