Studentfest och sälen Emi!

I fredags:


Patriks kusin Josefine tog studenten och hans syster Rebecca var min bordsgranne. Fin fest med tre studenter som slog ihop till en stor fest. Utanför Fjälkinge utanför Kristianstad nånstans var vi. God mat och vackra tjejer, trevlig släkt och god mat.


Senare på kvällen lärde vi känna lite nya människor. Goda vänner till Josefines kusin var det visst. Tänk så glada härliga människor som gillar samma saker som jag. Aktiviteter, sport, hästar, foto, osv. Fanny har vackraste hästen och Filip är en av Sveriges bästa tennisspelare! Bilden ovan på Kristina i ett som sina härliga skratt tog jag, bilden bredvid på Fanny tog Rebecca! Nästa mästerfotograf kanske?


Lånade ut kameran till Rebecca och Fanny. De tog jättemånga fina bilder på varandra och landskapet och Emi. Och på Patrik, uppklädd dagen till ära. Denna bilden på Emi som gäspar har jag skrattat till så många gånger redan! Så himla fånig hon ser ut! Som en säl eller krokodil eller något!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0