Snabb snabbare snabbast

Igår sprang jag Lidingö on Tour, ett seedingslopp inför Lidningöloppet. Krävande och tungt. Men vacker natur och rätt trevligt sammanhang. Dock får löpare så sprang själv större delen. Som ni ser nedan klarade sig tjejerna från vår springklubb bra. Jag sprang i mina nya fina lättviktsskor, men de sprang inte snabbt av sig själv. Jannike som vann hade lika dana, vad gjorde jag för fel?

Har nog helt enkelt sprungit för lite i vår. I alla fall för lite terräng, för lite i nya skorna, för lite backträning. Men jag ska inte klaga, för träningen har känts kul i vår utan massa måsten och min tidigare skada har hållt sig hyffsat undan. Kände inte av den alls igår och inte heller idag och det är ett mycket gott tecken. :)

Dam Löpning
1 ÅKESSON Jannike Team Blekinge 43:47 0
2 JOHANSSON Anna Karlskrona 45:38 1:51
3 WAHLBERG Elina Team Blekinge 47:17 3:30
4 BLUM FAGERSTRÖM Karla Team Blekinge 50:52 7:05

Herrarnas resultat och resten av damernas finns här:
http://www.lidingoloppet.se/filer/uploaded/Resultat_Lot_Karlskrona.pdf


Lidingöloppet 30km, here I come!? (24:e semptember)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0