Brändaholm



Mysig söndagsutflykt med älsklingarna!

Sen tillbaka till verkligheten som har lite för mycket för sig för att jag ska orka med. Skola med projekt, seminarium, exjobbssnack, sen jobb och stök hemma och annat som är jobbigt och och och... Blä och usch och jag orkar varkligen inte....kände jag innan idag.

Tack löpargänget och tack dansgänget, ikväll behövde jag er verkligen. Testlopp på klubben idag gick kanonbra. Theve övertalade mig att springa testlopp istället för såsa runt på spåret trots att jag inte var sugen, och väl i mål applåderade och hejade folk som om jag vunnit nåt stort viktigt och jag kände mig odödlig! Bra och goa danser ikväll och det kändes så lätt och bara roligt att dansa lindy idag, avslustade med kul fotosession med suddiga bilder på mig och Victor som övade lite hopp och sånt och Matilda var mästerfotograf med Victors iphone. Fnissigt värre. =)

Nu dusha och sen kanske man skulle läsa en sida eller två?
Trackback
RSS 2.0