Sommar i oktober och Patrik på sné!



Nu har jag en smartphone! En Xperia Active, och än så länge funkar den kanon, fast när jag skulle ladda upp bilder från den till bloggen lyckades jag inte vända på dem. Så Patrik får vara på sne idag.

Detta var en konstig helg. Så mycket som inte blev som planerat och vad less jag är på folk som säger något och sen gör något annat. Hade tre saker jag verkligen sett fram emot i helgen som ställdes in. Men istället blev det extra mycket festande hos lindy-Jocke i fredags med något mer glas vin än jag brukar dricka och sen utgång på schlagerbaren till stängning med konstant dans/sång/skratt (till och med Patrik och Martin dansade hela kvällen!!). Galet kul var det! Pinsamt att  erkänna, men schlagerbaren var ju ett bra ställe att dansa på!

Lördag sov vi ut (när hände det senast??) och sen var jag och Patrik, mamma och Emi på waynes och sen på torget och glassade i sommarvärmen (1:a oktober!!). Trodde aldrig jag skulle sitta och svettas på en uteservering i oktober!

Sen en sväng till pappas trädgård och sen vidare till inflyttnignsfest på Ringö hos dansvänner. Massa folk och massa dans och himla skoj. Så kanske lika bra att även söndagens planer blev inställda så vi fick slöa/städa/tvätta och sånt skoj gjort på söndag.

Tjoho vilken social helg! Nu har jag världens träningsabsitens och massa plugg att göra dock. Men det var det helt klart värt. :)






Kommentarer
Postat av: Victor

Vilka härliga bilder!

2011-10-12 @ 00:14:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0