Ingrid, Sofia och test av ny cykel

I lördags kväll hängde vi hos mamma tillsammans med folk som varit med i vårt lag i Spin of Hope. Några respektive och barn var med. Mycket trevligt! =)


Ingrid hittade en snurr-fåtölj, vilken lycka!


Ingrid hittade Emis korg med leksaker i (jo, det stämmer, min hund har en egen korg med leksaker hos min mamma!). Ingrid tömde korgen, sen gick hon runt med den på huvudet, satt i den, stod i den och lyckades till och med dyka ur den och landa på mig och hunden. Ja, det gäller att landa på något mjukt. Sen hittade hon Emis hundben som hon sprang iväg och smakade på när inte hennes mamma såg... Ja, hon är bra på att sysselsätta sig själv!



Sofia tyckte först inte alls att något var roligt, inte ens hunden. Och den lilla tjejen som jag aldrig nånsin ser ledsen verkade otröstlig. Men sen hände något och vi hade himla mysigt där i kökssoffan. Jag visade henne bilderna på kameran och hon tittade och tittade och skrattade när hon såg sig själv, och jag tog nya bilder och visade henne och vad roligt hon tyckte det var! :D



Mamma provar (och kommer troligen köpa) Ingrids fina racer. Jag gillar Ulfs förslag att sätta clips på finskorna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0