Rekordkall helg med rekordfint besök!?

Helgen som var var kall. Väldigt kall. Kring -15! Till och med Patrik hade mössa, DÅ är det minsann kallt! =) Jag trodde jag flyttat till Linköping, inte Nordpolen! Men vi såg en skymt av solen i lördags och det var välbehövligt! och jag släpade ut gängen i kylan i flera omgångar, sjukt vad jag njuter av att få vara ute i dagsljus och ute och röra på mig. Ännu mer nu när jag jobbar på kontor på vardagarna.
 
Under helgen kändes det som om vi inte hann så mycket men nu efter känns det som om vi hann hur mycket som helst. Mamma och jag hann ju både med hundbus, lunch och jobba innan de kom! Mysfredag tidig kväll för att dra iväg på bodypump lördag morgon och visa upp gymmet. Mamma och Lars brukar alltid gå på liknande pass på lördagar, så de hade inget val- :P Men Patrik följde med på sitt första pass på gym nånsin. Kul! Riktigt jobbigt, men kul!
 
Vi var ute i ingenmansland, mamma skulle rita åt en vän där, och Patrik och jag passade gå med Emi mellan åkrarna. Det var verkligen hur kallt som helst när det blåste över åkrarna med. Tillbaka till stan och jag släpade ut folk i kylan igen och vi gick och tittade på all den fina belysningen i stan och längs ån... innan glögg och sen middag på Texas Longhorn.
 
Söndag blev promenad åt andra hållet, bort från civilisationen. Kollade på arkitektur, infrastruktur, bortglömda garage och bilar.. Spännande! =)
 
 
 
 
 

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0