Regning bakningslördag med Melanie

Idag är det lördag och det är nog första fredagkvällen och lördagen jag är själv i Linköping. Antingen besök eller Karlskrona har det varit hittills. Igår skrev jag in mig på ett gym här, Actic, och körde ett styrkepass. Sen gick jag en långpromenad med Saga och städade och gjorde fint här hemma.
 
Idag har jag gått fin morgonrunda med vovven, sprungit med NocOut i Olstorp. Sen bakning och matlagning till Melanie Safka och regnet som slår mot fönsterkarmen. Kännns inte så somrigt, men så himla mysigt och hemtrevligt. Och Melanie Safka är fortfarande bra. Perfekt regn- och bakningsmusik. Nu trivs jag. Snart kommer pappa och Inga Lill på besök också! =)
 
Jag delar med mig av en video med en väldigt ung Melanie:
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0