Träsklöpning!

Tur jag har hund här i vanliga fall, annars hade jag tränat hela kvällarna och inte fått något annat gjort. Idag tränade jag med NocOut istället för att tvätta och packa.
 
Ca 45 pers var med och efter uppvärmningen delade vi upp oss i två grupper. Idag var jag INTE sist och INTE själv (för ovanlighetens skull). Jag var i mitten och vi körde passet tillsammans. Blött, lerigt, tungt, illaluktande, ojämnt, lite vilse, lite bergsklättring med sååå härligt stämning! Alla hejade och man hjälpte till att dra upp varandra ur träsket och upp för bergshällarna.

25 min Uppvärmning i obanad terräng
10x 1min träsklöpning (1 min vila emellan)
Vila 5 min
10x 40sek träsklöpning (20 sek vila emellan)
Vila 10 min
40 min omväg tillbaka i obanad terräng, även lite bergsklättring.

Badade efter och alla hade kläder och skor på. Blötare kunde kläderna inte bli, bara renare! Såg lite kul ut. =)
 
Bilderna har jag fått från Rebecca, som är med på sista bilden. Tack! =)

 
Vilken härlig kväll det blev!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0