Utdrag ut min träningsdagbok..

26/6-2012, 62min löpning
Var inte så sugen på att springa idag, men tänkte jag struntar i tiden och gör något som känns okej. Sprang bort till backen vid slussen och körde x10 enligt mina gamla rehab-instruktioner (soleus). Bäst vara lite snäll mot kroppen såhär när Vansbro närmar sig. Sen sprang bort och kollade in nya aktivitetsparken i Johannelund, jättefin! Pausade klockan och körde 15min på utegymmet. På väg mot Vimanshäll hittade jag en lång fin jämn seg backe och blev så glad att jag tog den en gång till! Sen sprang jag över Vimanshäll och hittade massa backar och fin arkitektur på vägen hem. Om jag sagt att Linköping är platt så tar jag tillbaka det. Där uppe fanns till och med villor som hade utsikt ända till Roxen! =)
(jag loggar träningsdagbok på funbeat.se)
 
 
I nya stadsdelslekparken i Johannelund finns tennisbana, fotbollsplan, basketplan, innebandybana, traditionellt utegym, tillgängligt utegym, stor tema-lekplats, plaskpool.... =)

http://www.corren.se/ostergotland/linkoping/ny-aktivitetspark-invigd-6044928-artikel.aspx
 
(bild från Corren.se)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0