Lägenhet i Linköping!


Jag har fått lägenhet i Linköping! Så gott som säkert, ska skriva kontrakt nästa fredag. Ska även titta på den då, så hoppas den är fin. Den ligger på Nya Tanneforsvägen 22B. Det är väldigt nära centrum och tågstation och det mesta faktiskt. Det är en tvåa, två trapsteg upp (så nästan bottenplan). Den har balkong i västerläge och trägolv. Sen vet jag inte så mycket mer faktiskt. Jo, att huset ska rivas 2014 för att ge plats till nytt resecentrum och nu "entré" till staden, eller något. Det innebär iaf att det var lättare att få tag på lägenheten, och att den är något billigare. Förhoppningsvis innbär det att man inte behöver vara så rädd om golv och väggar och allt och kanske vågar vara lite kreativ. :P



Grå cirkel: Centrum
Röd plupp: Här bor jag
Svart plupp: Här jobbar jag
Lila plupp: Här bor Maria (ser ni så nära!!! :)
Orange plupp: Här är tågstationen och här hoppar ni av när ni ska hälsa på mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0