Mitt sjunde Göteborgsvarv!

Innan göteborgsvarvet 2010

 

 

Mina tider förgående år på Göteborgsvarvet:

2004                    2.08.08

2005                    2.05.42

2006                    --                      Studenten

2007                    1.51.33

2008                    1.44.25               Personbästa!

2009                    --                      Skadad

2010                    1.58.58               Supervarmt

2011                    1.56.51

2012                    ???                     I morgon!

 

Jag känner att det kan gå lite hursomhelst faktiskt. Jag har tränat mycket senaste höst, vinter och nu vår. Men har tränat mindre löpning är jag brukar. Haft problem med knäna till och från. Men om de håller och jag är på rätt humör kan det gå bra, men jag skulle inte bli förvånad om jag får slita för att komma under den där 2-timmarsgränsen heller.

 

Jag tror visst att jag har potential att springa riktigt fort någon gång, men då måste jag ju anpassa träningen till det med, och det verkar jobbigt! Nu tränar jag mest det jag känner för när jag känner för det. Konstigt det känns att inte ha någon känlsa vilken tid jag kommer komma in på. Men kollar man träningspassen och så resultaten ovan här så borde 1.55 kunna vara ett rimligt mål?

 

Eller så struntar jag i det och slår mig ned i något trevligt gäng i publiken och joinar deras picknick. :P



Kommentarer
Postat av: Karla

1.45.28 blev det!! :D

2012-05-31 @ 11:58:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0