Önskelista

Nu fyller jag snart 25 år och nej jag brukar inte skriva önskelistor och jag brukar inte önska mig så mycket ändå. Men denna våren har min tänkta budget överskrivdits så många gånger, så det finns faktiskt in hel del saker jag tänk köpa men inte köpt... Till exempel:

  • Biljetter till Lars Winnerbäck när han avslutar sin turné i sommar i Linköping
  • Billie The Visions nya album
  • Cookies N Beans nya album
  • Elvisp
  • Ny plånbok (min trillar i bitar..)
  • En liten bag (i weekendresa-storlek)
  • Liten cykelväska för ramen och/eller under sadeln
  • Lättviktscykeljacka (tex crafts, eller Pearl)
  • Baklyse till racern med snabbfäste
  • Våtdräkt
  • Rörstrands "Pia Sundborn", kakfat + skål (vi har kaffekopparna)
  • Överdrag till cykelskor
  • Balkonglådor
  • En stor snygg golvlampa
  • Taklampor
  • Boken "Born to run"
  • Nya springskor!
  • Stora fina tavlor på mina vänner, Emi och platser jag tycker om! (svarta ramar är temat här)
  • Jobbkläder. Vad det nu är? No idea..

Fast detta kommer jag ändå köpa själv sen förr eller senare annars. De bästa presenterna är saker som jag blir glad av och kan ha framme/använda. Som vykorten jag fått när jag kom upp till min nya lägenhet. De blir jag glad av flera gånger om dagen!

 

Tillägg 8/5- 2012

Jag har funderat och jag vill inte ha något, bara få träffa så många som möjligt av nära och kära.

Mamma har funderat och utsett Patrik till samordnare för önskelistan - man får höra med honom helt enkelt!

Trackback
RSS 2.0