Dags att börja träna inför Göteborg?

Idag har Göteborgsvarvet släppt startgrupperna till årets lopp som är den 18:e maj. Spännande. Men också ett uppvaknande! Dags att börja springa rundor längre än milen kanske? I år har det varit alldeles för lite löpning. Men det var ganska lite löpning förra året med och det gick ju bra.. Fast förra året var det mer cykling också än det varit hittills, men hoppas det också bättrar sig nu snart.
 
I år ser jag helt klart mest fram emot att få springa ihop med lillebror som på sitt seedingslopp lyckades kvala in i exakt samma startgrupp som mig. Och sen sitta på en solig läktare och heja in mamma! Kvällen blir det mongolisk middag och hänga med vänner från Team Blekinge, innan hotell. Det blir en fin helg tror jag!
 
Jag springer mitt 8:e, mamma sitt 11:e och min bror sitt 1:a Göteborgsvarv!
 
 
Göteborgsvarvet 2013:
 
 
 
Mina tidigare resultat:
 

Kommentarer
Postat av: Victor Adolfsson

Grymt imponerande track-record!

Håller tummarna för er alla tre!

2013-04-12 @ 21:50:23
URL: http://www.futureintel.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0