Cookies N Beans på Blekinge museums bakgård!

Avslutade våra fina dagar vi haft med Rebecca och Mikael med att åka in till Karlskrona och gå på konsert! Lokala band till förband och erfterband, Frank Sylvester respektive T-Break och med mina favoriter Cookies N Beans som huvudband. ÅÅÅ jag blir aldrig besviken!! Intimt mysigt personligt och hela publiken levde med i konserten. De frågade vid nått tillfälle hur många som sett dem förr då de tyckte de kände igen flera ansikten och det var nog 90% som räkte upp en hand!
 
Härlig varm skön sommarkväll med fina vänner och min pappa som hängde på. Efter "kakorna" så gick vi genom stan och hängde på Biobaren mitt i natten och snackade innan vi promenerade hem till Pantarholmen och hämtade bil och Emi och körde tillbaka ut till Kuggeboda. Vilken kanonkväll alltså!
 
Rebecca & Mikael. Frida, Charlotte och Linda i Cookies N Beans:

 
 
 
 
 
 
Nedan kan ni lyssna på en fin avskalad version på "I just don't have the heart"! Cookies N Beans har fantastiska röster, är otroligt duktiga musiker och fantastiska att få se live!  De behöver ingen studio och mix för att låta bra! Avskalat och otroligt vackert:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0