Jul i Skåne

I år så firade julafton med Patriks familj utanför Krisitanstad. Vi kom dagen innan och åkte några dagar efter. Skönt att vara i och kring Åhus så länge och inte fara och flänga så mycket. Julafton var jättemysig, Patrikss morbror med familj hade fixat så mysigt och gott och trevligt och det var mängder med paket. Framförallt till tonårstjejerna som fick väldigt många (mindre) paket. Trångt och mysigt var det också i bilen när vi packade in oss 5 + hund + massa julklappar, men det gick! De paketen Rebecca slagit in var så fina att man knappt ville öppna dem...och Patrik skötte sig bra som tomte (dock ej utklädd). Emi låg som vanligt mitt på golvet i köket, i vägen för alla, hon fick öppna ett paket med ben i från Rebecca och sen låg hon och myste med henne resten av kvällen.
 
På juldagen sprang jag och Emi en sväng vid stranden. Jag hade terrängskor på och varierade med att springa på lös sand, packad sand, hoppa på isblocken som lagt sig på stranden och kliva igenom tång med varierande torrhet. Vi kom båda hem väldigt blöta och sandiga och mycket nöjda. När jag äntligen lyckats få oss någorlunda rena åkte jag och Patrik för att umgås med Andreas, Martina, Pernilla och Martin medan Emi hade det gott med Rebecca och Hugo.
 
Jag gillar att vara ledig! Gå promenader! Umgås! Fint det! =)
 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0